Ok. Eigenlijk zou dit de normaalste zaak van de wereld moeten zijn: vrouw <vul leeftijd ouder dan 50 in> loopt op catwalk/ heeft hoofdrol in grote modecampagne/ is het nieuwe gezicht van merk X.

Maar dat is het nog niet.

Hoewel er gelukkig een hoop is veranderd ten opzichte van, pak ‘m beet, 10 jaar geleden, is de heilige graal nog altijd forever young. Young at heart, ja, daar zijn we het mee eens. Maar verder is jong blijven geen doel op zich. Het zou saai worden.

Daarom is het het wel zo fijn dat er steeds meer modemerken zijn die tussen het geweld van alle piepjonge gezichtjes, perfecte lijven en dito achterwerken een échte vrouw neerzetten. Die al lekker wat levenservaring hebben.

Zoals Julianne Moore.

En hoewel photoshop ongetwijfeld overuren heeft gedraaid voor deze plaatjes zeur ik daar even niet over want je kunt tenslotte niet alles hebben.

Ik zie vooral een powervrouw waar ik blij van word. En een doorzichtige kimono die nu op mijn wensenlijstje staat.

julianne moore 2

julianne moore

Bekijk ook: 50 is níet het nieuwe 30!

 

 

Schrijf je in voor de ultieme survivalgids voor het leven na de 50

Geen garanties dat je het overleeft, maar een avontuur wordt het zeker!